środa, 2 lipca 2014

29-06-2014

mamy niedzielę hmmm i co by tu robić ??
pogoda w miarę dopisuje więc jedziemy do TYCH nad jezioro :) Paprocany - Jezioro Tyskie.





z Mamusią w wodnym placu zabaw :)


i jest mój brat :) a ja tam w tle z Mamusią biegam :) 




trochę zmarzłem woda zimna ale fajnie mnie łaskotała w stopki :) jak będzie cieplej to tu wrócimy i jeszcze poszalejemy :) 











trochę zdjęć z Babcią moją kochaną :* 




pogoda dopisała nie było za gorąco czyli jak dla mnie idealnie :) 




nie ma jak u Dziadka :) 



selfie z Babcią hehe i uśmiech od ucha do ucha :) 


Mamusia Dawidek i Dziadek :)
Dawid próbował nóżki w wodzie zanurzyć ale niestety ma jeszcze za krótkie hihi :) 




z Babcią  w restauracji hotelu Piramida :) na kawke i lody się wybraliśmy oczywiście ja na lody :) aaaa i jeszcze galaretkę jadłem z bitą śmietaną :) 




jak widać po zdjęciach wyjazd zalicza się do udanych :) w drodze powrotnej do domu złapała nas straszna ulewa i burza całe szczęście że dopiero wieczorkiem zaczęło padać :)

Pozdrawiam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz