piątek, 11 lipca 2014

11-07-2014

uuu zabiegani jesteśmy ostatnio remont nowego mieszkania już się po woli kończy jeszcze miesiąc i będę miał nowy pokój już się nie mogę doczekać póki co jedziemy zrobić ortezy tzw łuski jak je dostane zaczniemy pionizacje w domku :)

 przyjechaliśmy po Mamusie i Dawidka z Babcią :)
no tak nie wspomniałem spałem u Babci i Dziadka rano pojechałem na rehabilitacje do Chorzowa a później wszyscy pojechaliśmy do Rept.

ja sobie spałem zmęczony po ćwiczeniach a Mamusia z Dawidkiem cykneli sobie fotke na bloga hehe :)



dostałem specjalne skarpety żeby zrobić odlew moich nóżek :) wujek mi je zagipsował żeby zrobić idealne łuski dla mnie 
wszystko już gotowe także zaczynamy :)  na początku się trochę wystraszyłem bo zimny był ten gips ale i tak byłem dzielny :) teraz poczekamy ok 4 tyg i będę miał swoje łuski !! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz