środa, 9 października 2013

 no i mamy już zdjęcia z turnusy :)
na ćwiczeniach ciocią :) Tusi dotrzymywała mi towarzystwa :) głównie spała na moich nóżkach
co mi się bardzo podobało

ćwiczymy , ćwiczymy i ćwiczymy:)
lubię te zajęcia co widać po zdjęciach :) 




no i po ćwiczeniach pora na spacerek :)
uwielbiam spacerki !
W weekend odwiedził nas Dziadek :)
Bardzo się ucieszyłem z tego powodu.




 jak to na spacerku i świeżym powietrzu zrobiłem się głodny :) no i jak widać nie tylko ja zgłodniałem



 z Babcią i z Dziadkiem :)
byliśmy na wycieczce to był bardzo udany weekend

 i ponownie ćwiczymy :)
  Babcia Tusi i Ja :)
Chciałbym mieć takiego pieska

 Babcia położyła mnie spać
ale mi się jeszcze nie chce :)
tyle się tu dzieję , że potem ciężko zasnąć trzeba jeszcze trochę porozmawiać z Babcią


tak wyglądała sala do ćwiczeń
kolorowa, przytulna bardzo fajnie mi się tu ćwiczyło

czekam Cioci na Ciebie :) Chce już ćwiczyć :)

w oczekiwaniu na Ciocię Babcia robiła kolejne zdjęcia.
Uwielbiam pozować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz